2009 m. liepos 3 d., penktadienis

Nes niekada man meilės nebus per daug.

Šiandien esu emocijų kupina, todėl ir parašysiu čia. Aha.

Į robinzombius važiuos daug daug žmonių. Ir vėl kai kurių nesinori, bet teks susidraugauti norint įvykdyti užduotis.. Ir visų pirma, kažin ar pati važiuosiu - juk mama mane į Marijampolę ištrems tik labai neaišku kada ir kiek ilgam. Pabrėšiu, LABAI neaišku.

Vėliau buvau susitarus su šešetuko draugais eiti valgyti trešnių, tačiau netikėtai gavau žinutę, kad galiu gauti nemokamą bilietą į A.Mamontovo koncertą. Kas atsisakytų? Labai ačiū, Brigita, už šitokią galimybę, nes tikrai nebūčiau ėjus už pinigus. :) Gerai, kad trešnininkai nesupyko ant manęs, kad taip staiga pakeičiau planus. ;)

Koncertas buvo tikrai neblogas, o kai dar nemokamas.. Kaip tik dar gavau į kišenę - radau penkis litus. Nedažnai randu ką nors :) Mamontovas gerai varo, o Rūkas tam suteikia ypatingo žavesio ;D
Per koncertą nemažai bendravau su d.xxl. Iš tikro tai su juo ir Sima tebendravau. O kiek prisijuokėm.. (Mamontovas džiakūzėj su kaljanu rankoj ;D)
Nežinau kodėl, bet pabendravus su d.xxl, mane apima keista nuotaika ir, pripažinsiu, nelabai maloni.. Kažkaip levai jaučiuosi. Taip buvo ir po kanfjūzdų konco, ir po kirpyklos, ir po plenero uždarymo. Dah. Nemėgstu tokių neaiškių jausmų.
O Putlutis tikrai pateisina šitą pravardę. Sakė, kad dažnai sportuoja, sorry - nesimato.. ;D

Mačiau šiandien Titą. Trumpais plaukais. Dah, jis nebe toks, trūksta jam dredų. Dabar jis paprastas. Na, bet bitik dar draugiškas. ;) Priprasim ir prie tokių plaukų. D.xxl irgi plaukai patrumpėjo. Kas jums daros, vaikinai? Ilgi plaukai - gražesni!!!

Po konco norėjos dar kažkokio veiksmo, nuotaika buvo būtent tokia. Bet Brigita ją išsklaidė. "Trisbiečių niekada ir nebuvo," - pasakė ji. Tokie žodžiai mane tikrai nuliūdino. Ji labai pasikeitė. Ir manęs nebemėgsta. O gal niekada ir nemėgo, jeigu trisbietės buvo tik vaidyba.. Apmaudu kažko.

Ryt į Vilnių važiuoju. Nenoriu :( Šiaip patiktų, bet ne šį kartą. Būčiau pasidarius kokį tūsą namie, ko visai norėčiau, bet mama randa proto man sugadinti planus.. Dah.. Na ką, Minde, lauk manęs. Teks tampytis po Vilniaus gatves su kuo nors.. Nors gal ir visai patiks, seniai tai bebuvo. "Hari, čia tu?"

God bless you.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą