2009 m. liepos 13 d., pirmadienis

Sveikas!

Marijampolėj man labai nepatiko - ten taip nuobodu. Turbūt nebuvo nė minutės, kad nepagalvočiau, kaip man trūksta draugų. Kokia aš priklausoma nuo jų. Bet nieko, išgyvenau. Parsivežėm paveikslų naujų, tik nežinom, dar kur, ką kabinsim ;D Iš Marijampoolės parsivėžiauu užgaidą: noriu pelytės. Norėjau ir anksčiau, bet buvau jau pamiršus. Dabar vėl noriu.. Nors mama sako: "Jokio gyvūno mūsų namuos." :)

Labiausiai laiminga buvau, kai važiavom namų link - rodos, ir to kelio sumažėjo.. Grįžusi susiruošiau Dovydo gimtadieniui ir išlėkiau. Dar su Kriste nupirkom saulėgrąžą Karolinai pasveikinti su atestatų įteikimu, kuriame abi negalėjome dalyvauti.
Gimtadienio kompanija buvo tikrai šauni ir gera. Šiek tiek gaila, kad trisbietės nebevarė, bet pačios taip norėjo. Daug prarado.
Susitvarkę ir įsikūrę Karolinos kaime, pradėjom šėlt. Buvo taip smagu dalintis vazelinu, kaljano dūmais ir braškėmis tiesiai iš lūpų. O mes mėgstam taip išdykauti ;D Silveriui reikėjo "pajusti nirvaną", tačiau jis primaišė ir, galbūt, padaugino gėrimų, todėl jam vakaras susigadino. Kai papasakojau, ką veikėm, kai jis merdėjo, susinervino: "Aš irgi noriu.. Nebuvo jokio gimtadienio. Kada kartojam? " :D Pakartosim dar būtinai, Slivi ;DD
Vakaras buvo puikus. Naktis - ne. Primaišiau ir aš visko. Pirmąkart patyriau tokias tikras, geras pagirias. O patirti naujus dalykus man patinka, kad ir nemalonius. Žinosiu užtat, kas tai yra. :)

Grįžusi iškart puoliai po dušu ir ten mane pykino, tik nežinau ar nuo pagirių, ar nuo karšto vandens.. Su mama šiandien veik nesikalbėjom, gal suprato, kas man? Nors man atrodo, kad ji manė, jog man tik norisi pailsėti po bemiegės nakties. :) Whatever. Nieko nesakė ir gerai.
Pragulėjusi ir prasivarčiusi pusę dienos lovoj, norėjau išlįsti laukan. Ėjau į tjc. Pavarčiau naująjį woba ir man pikta, kad druka nenusistovi su popierium. Kodėl ketvirtas numeris vėl prastesnis už trečiąjį? Galiausiai sulaukėm vokietukų ir aš net neįsivaizduoju, kaip kuris nors miegos pas mane. Jie tokie keisti :D Vėliau turėjom visi vakarieniauti, o vakarienę, galim sakyti, gaminom vos dvi - aš ir Karolina. "Always the same girls doing everything," - sakė Iris. Ir visada taip būna. Bet nieko, buvo smagu. Tikiuosi susidraugausiu su vokietukais ir bus dar smagiau. Gal pramoksiu šiek tiek vokiškai ;D

O Iris šiandien suteikė man apmąstymų.. Ir sumąstyk tu šitaip.. ;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą