2009 m. liepos 24 d., penktadienis

Nemiegoti

Dabar 01:36.
Nemiegu. Ko nepasakysi apie Karoliną. Spėju, ji jau antrą sapną įpusėja.. ;)
Jojo ir vėl parašė man per skype. Miela.
Kažko nuotaika lieva. Nors nėra ko norėti, kai klausausi Sarah Connor..
Vakarykštis party buvo neblogas, nors galėjo būti ir geriau. Pralaukus keturias valandas jubiliato ir jo lydinčiojo, galiausiai pradėjom "tūsintis".. Nors esu didžiulė kaljano gurmanė, tačiau šį kartą kažkaip jis sunkiai ėjos - buvo per stipru ir per kartu. O ir alus kažkaip nelindo. Miegojimas buvo nieko. Kai kas mano namuose pirmąkart miegojo, kai kas išvis nebuvo buvęs anksčiau..
Šiaip dar kai kas nuotaiką kniso. Jausmas, kuris tave aplanko, kai jautiesi labiausiai apgailėtinas. Ir kai prisimeni, kad kažkur yra kažkas kitas, kažką veikia ir kažkaip šypsosi..
Sucks.
Simona knows what I am talking about. And thanks to her for being with me.
At least I was with best friends. That's enough.

Kažkaip norisi man dabar kokio graudaus filmo..
Emocijų prikimšta.
Jau 02:14.

Dabar su Jojo apkalbinėjam Sascha. Ir kodėl aš visus dažniausiai bandau apginti?


Vokiečiai..

2 komentarai: