2009 m. gegužės 28 d., ketvirtadienis

Režimas - įtampa

Paskutinės dienos tikrai pilnos visko. Visko - tai ir tv žiūrėjimo, ir mokslų, ir wobos, ir nervų, o labiausiai lietaus - jau pro šonus liejasi kaip perpildyta. Tegu lyja dabar, bet tegu nelyja per atostogas. Kuo daugiau saulėtų dienų, tuo geriau.. ;D
Shoping antradienis praėjo neblogai, nemaniau, kad man gali patikti trintis parduotuvėse visą dieną. Per tą shopinimąsi net teatro repeticiją praleidau. Ir vėliau sužinojau, kad ji buvo gana rimta ir geresnė nei preitąsyk. Kolegos turėjo pasakyti, su kuo labiausiai norėtų dirbti ir su kuo ne. Būčiau norėjusi išgirsti kitus ir pati pasisakyti tokioje užduotyje.. Be to, gal tada šiandien būčiau pamačius naująją "Adelės CV" versiją. Bet "ne, negalėtum" mane suglumino. Nesuprantu aš dar daug ko..

Kaip aš laukiu vasaros akademijos!!! Nežinau, ko iš jos tikėtis, bet tikiuosi daug gerų akimirkų ir linksmybių su kompanija. Su vienais tikiuosi daugiau susibendrauti, taip pat norėčiau susipažinti su kitamiesčiais - dievinu bendravimą su jais.. ;) Mūsų, turbūt, bus 14, jei nepersigalvos niekas. Dar yra vienas minusas - miegosime palapinėse. Aš tokios net neturiu ir nežinau, pas ką miegosiu. Gali būti, kad net teks mėgautis nakvyne po atviru dangum ;D Jei nepuls Lucės ir nebus šalta, tai užskaitau ;) Na, kaip bus, taip.. ;D Laukiam, oj laukiam..

O rytoj laukia iškilmingosios amerikietiško tipo išleistuvės - promnight. Neplanavau ait, bet kadangi, smagiai skamba, norisi pramogų ir dar su Sima buvom prisižadėjusios nors kartą nueit į TŽG šokius, tai ir varom šį, galbūt paskutinį, kartą. Vat. O šiaip tai Dovydas kvietė. Sakė, nori, kad ten būčiau. Nemanau, kad su juo galėčiau šokti, kažkaip nejaukiai jausčiausi, nes atrodytume kaip pora.. Nors taip sustabdyčiau vienas kvailas apkalbas, tačiau paskatinčiau kitas - neva draugaujam.. Užtenka jau Daubarienės susidomėjimo.. :D Manau, kad su Sima linksmai ten praleisim laiką..


Rytoj tiek visko laukia ir viskas vienas po kito. Mokykla - woba - include - sudžok - ruošimąsis pas mane namie su panom - didysis promnight - entertainment - ir miegas. ;D

Pixies -here comes your man.mp3

Atete.. ;D Linkiu ramaus likusio vakaro ir ateisiančių pačių gražiausių paryčių sapnų ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą