2009 m. gegužės 17 d., sekmadienis

"cannot wait.."

Reikėtų atrasti dažniau laiko čia užlėkti, ne tik savaitgaliais.. Tada įrašai būtų nukreipti ties kokia tema ir nebūtų tokie ilgi. O dabar gaunas taip, jog parašau apie viską, tuo pačiu apie nieką, ir neaišku po to, apie ką skaitai, skaitai apie viską. Tad reiktų man taip gražiai pasižadėti užsukti dažniau.

Ką pasiėmiau iš šios savaitės?
Turbūt įsiminsiu ilgėliau Trisbiečių judėsiukų dieną.. Šeštadienį, kai mes su Sima buvom netikėčiausios Twins ;D O ir neišsemiantys pokalbiai apie meilę ir šiaip tą pusę buvo mieli.. Thanks, girls.
Penktadienį, rodos, vienas žmogus susiprato galiausiai. Čia jau po lažybų su Sima. Arba tas žmogus netyčia taip pasakė.. Vienaip ar kitaip, likau maloniai nustebus ir patenkinta. Tas žmogus man nėra per daug mielas. Ne. Aš nuoširdi.. "Sex and the city movie" man parodė, kad viskas yra geriau, nei maniau, tad nėra ko pergyventi, nors vis dar trokštu pokalbio ar ko panašaus į rytmetinį pasivaikščiojimą..
Ketvirtadienio LIK'ų tūsas nebuvo toks, kokį įsivaizdavau: jis nebuvo pilnas. Maniau, jog Giedrė bus prigalvojusi mums komandinių užduočių ar panašaus veikimo. Bet ne. Nežinau, kas tiksliai pasiūlė žaist tuos tolimos vaikystės žaidimus, bet jis išgelbėjo dieną, nes tai įsiminė labiausiai. Parėjimas namo man patiko. Pabaigos, nežinau kodėl, man patinka labiausiai. Buvo gana linksma. Išskyrus tai, kad vienas žmogus dabar galės man pašikti gyvenimą. Turbūt reikėtų Trisbiečių paklausyt ir pakalbėt pirmai, kad po to nesigailėčiau dėl pašikimo..
Trečiadienį kalbėjaus su Laima. Manau, kad būsiu Include fanė. Neturiu aš ką veikt tokiam dalyke kaip instrumentalinėj vokalinėj grupei.. Prieš viską pradėdama, tenorėjau akustinio varianto.. O dabar? Nevermind.. Susitaikiau su mintim jau. Nemoku nei groti, nei dainuoti, todėl čiuožki čiuožki čiuožki..

"Tik nesužvaigždėk." he said.
"Niekas nežvaigždėja.." I said.
"Aš taip nepasakyčiau." he said.
"Nors jo, yra kas.." I said.
"Yra.." he said.
[..]
"Hm.. Grupė.." he said.
"Nevadinu TO grupe." I said.
"Ir teisingai darai.." he said.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą