2009 m. gegužės 25 d., pirmadienis

Tiau tiau


Šiandien išeinu iš mokyklos anksčiau nei visi klasiokai ir gaivu gaivu. Tokia gaiva padvelkė, kad norėjosi stabtelėt ir akimirka sustingti. Nes taip gražu būti apsuptai žaliuojančių, sužydėjusių medžių, skleidžiančių nepakartojamus vasariškus kvapus. Akimirka tokia, kokia gali pajusti tik pats savo viduje, padedant motinos gamtos. Motinos..
Pagudravau ir išsiprašiau iš pilietinio, pasakius, kad reikia į teatro repeticiją. Pamelavau, bet nenoriu eikvoti iš savo gyvenimo 45 minutes durnizmui - geriau grįžus namie pasimokyt gitara ar šiaip ką nuveikt, vis geriau nei trint suolą. O namie pažiūrėjau "Inculto" koncerto laidoje "Gyvai" kartojimą. Mėgstu šią laidą.. Jurgis toks charizmatiškas, energingas, užsidegęs ir kompetetingas, kad neįmanoma juo nesižavėti.
Awesome..

Teatre nebuvo taip gera, kaip tikėjaus būsiant. Ir dabar jau žinau ir, kadangi čia mano blogspot'as, galiu drąsiai pasakyti, kas trukdo tobulėti teatre (šį klausimą jau Giedrė buvo davusi, ir aš pakartosiu). O gi, Vytas. Tądien, kai jo nebuvo, visi buvo susikaupę darbui, viskas ėjosi sklandžiai, nuotaika buvo nebloga. Šiandien, kai jis pasirodė, dauguma paniuro. Iš tikrųjų. Aš ir vėl stebėjau žmones. Jis trukdė mums dirbti, susikaupti. Jam tokios užduotys, kaip atsiminti visą savo rytą, yra pofik.. Negana to, jis įtraukia ir kitus asmenis, kuriuos galėčiau pavadinti padlaižūnais. Giedrė turėtų su juo pakalbėt apie tai. Jį reikia tramdyt..
Ryžvytis..

..Aš džiaugiuosi, kad turiu tokių žmonių aplinkui, kurie vien savo buvimu man pagerina nuotaiką. Tokių, su kuriais aš galiu būti savimi. Ačiū, Sima, už šiandienos pabuvimą. Man reikėjo pragiedrėti. ;) You're so cute. I love you. <3 ;D

Hm.. Kas turit kokių angliškų (arba lietuviškų) filmų, pasakykit - duosiu flash'ą ;D Užsivežiau ant to. O juolab noriu pagerint savo anglų kalbos įgūdžius. ;D
Ya, ya.. Right..

Okey, that's enough. See you later, aligater ;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą