2009 m. gegužės 20 d., trečiadienis

Tingisi man iš tikro čia rašyti.. Gal tai žolės poveikis? :D


Taigi, pagaliau išbandėm tą rūkalą ir.. Ir nieko! Gaila į balą išmestų dešimt litų, bet bent jau žinosiu ir galėsiu teigt, kad išbandžiau. Su Sima ir šiaip dažnai smagiai pasijuokiam, tad tikėjomės būt pirmosiomis mirusiomis iš juoko.. ;D O čia parūkę net nepakaifavom taip.. Nusivyliau.. Rūkiau kaip paprastą cigaretę, nors žolė buvo labai karti.. Kaip Dovydas sakė, lyg padangą rūkytum.. ;D


Man patinka prie trijų kryžių. Ten išties gera.. Nors vakar buvo apgailėtinai juokinga ir ironiška (o, persekiotoja ironija ;D). Ir papulk į tokią situaciją dar..


Vakar dar buvo INCLUDE repeticija, turim būgnininką - Vidmantą. ;)


O šiandien turim ir bosą - Eglę.. ;D


Taigi, grupės sudėtis jau pilna. Šiandienos repeticija man patiko: buvo tokia prognozuota ir, rodos, vykusi.. ;) Kartais susinepatogindavau, nes atrodydavo, kad Eglė viduje širsta ant manęs (nežinau kaip iš tikro). Jos žvilgsnyje įskaičiau: "Aš tai geriau pagročiau", "man išeitų..". Nors, tikiuosi, taip nėra.. Ir, tikiuosi, ji elgsis nuoširdžiai ir pasisakys, jei kas..


Jaučiu varau ką paskaityt. Reikėtų iš anglų išmokt pasakot pažymio pasigerinimui, bet čiuju skaitysiu knygą.. ;D Tokia jau esu.

See you later, aligater.. ;D

2 komentarai: