2009 m. gegužės 9 d., šeštadienis

Nepaisant poros smulkmenų, ši diena buvo unreal. Tikrų tikriausiai!!!



Vakar irgi buvo neblogai..
Baigėsi pagaliau LIK'ai.. Dabar teatre užsiiminėsim smagesniais dalykais. Nors nebebus tokių pasirodymų dažnų.. Smagu dar tai, jog mokykloj neilgai tepabuvojau, dar su Laima pagrojom per ketvirtą pamoką.. ;) Vėliau dar spėjom Includ'istai parepetuot TJC'e :) O tada vėlei eidama į teatrą pamačiau tėvą persėdantį į kitą mašiną. Iškart paniurau, nusiminiau. Pasiilgau tėvo, norisi pakalbėt, pabūt.. Gaila.. Nuėjus į teatrą atsisėdau viena ir gan ilgai žiūrinėjau pro langą aplinką. Būna, kai nesinori su niekuo bendrauti. Man būna. Bet vėliau pragiedrėjau. O LIK'o pabaigoj jau buvo linksma. Juk jau pabaigų pabaiga.. ;D Po visko susitikau dar su teatrinėm ir gan smagiai pakalbėjom ;) Bet pripažinsiu, trūko man veiksmo. Norėjosi švęsti..



O šiandien.. Buvau pasiilgusi to. Tokios visko vasaros.. Nors dar ne vasara.. Šiandien Europos diena. O Telšiai - "besikuriantis Europos miestas". Kas grojo, kas lankstė iš vielutės, kas paišė, kas žaidė. Viskas ir vienoj krūvoj. Ir net nebuvo perkrauta kaip per g.m.d.. ;) Toks malonus šurmulys buvo..
Grojom šiandien.. Jau su visa aparatūra, tačiau lėvai įgarsinti buvom, bet px, juk tai tik antras pasirodymas. Confused'ams tai išvis, nepasisekė: groti už kebabinės, be klausytojų. Nuotraukoj jie atrodė siaubingai: tokie nereikalingi, nuliūdę.. O šiaip manau, dabar esam paskatinti daugiau dirbti.. Tik kad neapsipyktume, nes yra truputį nesantaikų, yra.. Nieko, sudarysime tvirtą grupės sudėtį, aš pradėsiu rimčiau groti, kad nestumdyčiau dūros ir bus gerai ;)) Po renginio dar pažaidėm kas sparduką, kas diabolo, o kas vandeny murdėsi.. ;D Maximos vietinis maistas neskanus. Nepirkit.
Šiandien taipogi keliavom pas brolį.. Kelionė neprailgo, kur prailgs, kai visą tą laiką Sima juokino ;DD Mmmm.. Kaljana.. Buvau pasiilgusi to aparačiuko, o dar tie įvairiausi pūtimo būdai.. :DD Žaidėm daug, kalbėjomės - taip labai maloniai praleidom laiką. Ypač patiko juoktis. Per youtube.com paleido vaizdelį, bet tokį, kad mes trise (aš, Sima ir Martynas) prapliupom taip juoktis, kad uch.. Juokiausi ne kiek iš vaizdelio, kiek iš tų dviejų. Skaudėjo pilvą, gerklę bei žandikaulį, bet verta tikrai buvo. Nebeprisimenu, kada taip besijuokiau ;D O juokas užkrečiamas, užkrėskit mane vėl ir vėl ;D Dievinu pasibuvimus su gera kompanija. Norėčiau su jais visais gyventi ;D

;D

Mama ant manęs visados pyksta. Kai nebūnu namie, kai nevalgau. Amžinai grasina atimti telefoną, uždrausti veiklas ir pan. Aš dažniausiai po tokių pokalbių būnu gera tik kokias dvi dienas, vėliau vėl nebegrįžinėju, nebevalgau namie.. Laisvė. Jos taip norisi jaunam žmogui.. Dovydai, kada tranzuojam?

Et, esu gana geros nuotaikos. Užmigsius su šypsena.. ;))

Rhcp - made you feel better.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą