2009 m. birželio 2 d., antradienis

Pasidalinti

Mano nuotaika šiuo metu ypatinga. Ji tokia lengva, nerūpestinga ir naivi ;D Taip ir turėtų būti. Kol ji neišgaravo, paplepėkim ;)


Taigi penktadienį žemaitės gimnazijoj vyko didžiulis išleistuvių vakaras - promnight. Prieš jį pas mane atėjo Sima ir kartu ruošėmės vakarui. Buvo linksma kartu dažytis, rengtis sukneles, kai viso to nemėgstam. Buvom tokios nesavos, bet bent jau dviese ;D Vakarėly reikėjo suknelių, kostiumų, dailesnių batų - nekasdieniškai, tvarkingai apsirengti. Pasipuošt, tiksliau.
Mane pasikvietė Dovydas. Smagu buvo ten būti, smagu buvo šokti, gerti punšą. Tokie šokiai ne kasdien pasitaiko.. Nežinau kodėl, bet man visur labiausiai patinka pabaigos: vakaro gale, mes linksmai pasišokom, tada kartu ėjom miestu, palydėjom Kristę iki namų. Tada susikibę - aš su Dovydu, Karolina su Poulium - ėjom pas Karą gerti arbatos. Beeinant labai smagiai su Dovydu pakalbėjom: džiaugėmės, jog esam tikri draugai ir kad tarp mūsų yra atstumas tam tikras, kuris išlaiko gerus santykius. Taip žymiai geriau, nei netyčia įsimylėt ir graibytis kaip kokiai apsiseilėjusiai porai. Fui, įsivaizdavus.. Aš mėgstu ilgai kalbėti, kol pavargsta balso stygos, neretai net kartojuosi. Turbūt jau pastebėjot ;D Bet to man reikia.
Iš Karolinos išėjom apie 1h a.m. Visi (Dovydas - aš - Poulius) susikabinę patraukėme link namų. Galbūt keistai atrodėm trise susikibę, bet buvo labai gera, paprasta ir šilta.
Maniau, kad mama pyks, jog vėlai grįžau, tačiau jai buvo įdomiau, kaip man sekėsi promnight'e, nei pykti dėl vėlumos ;) Tai trumpai apžvelgiau įvykius ir patraukiau į savo kambarį. Aš buvau per daug pavargusi, kad sugebėčiau nusivalyt makiažą, tai ryte atsikėliau ohoho, kokia graži :D



Užsukusi pasisiveikinti, mama pasiūlė nuvažiuot į Palangą. Buvau labai pasiilgusi jūros, tad, žinoma, kad sutikau. ;D Visai smagu buvo, tačiau trūko man linksmybių. Draugų trūko. Bet užtat mama džiaugėsi, jog savaitgalį padovanojau jai. Nedažnai taip būna.. Neištveriu šitaip visą savaitgalinę dieną.. O kaip įdegiau. Nenorėjau, bet beskaitydama nė nepajutau, kad svylu.. Iš tikro stebėjausi mama, nes taip spontaniškai, neapgalvojusios pasilikom Palangoj per naktį, man patinka tokie nukrypimai :) Laukiu nesulaukiu 12d, kada tranzuosim į Palangą su Dovydu - turėtų būti įdomu.. (Ow boy, ow boy)


O prie jūros gera. Nors saulė kepino, jaučiausi labai gaiviai, atsipalaidavau. Stebėjau kiekvieną praeivį, bandžiau įsidėmėti smulkmenas ir viską įsikalti į atmintį. (Pravers iksui ;D).. Vėjas buvo gana nemenkas, mano plaukuose smėlio buvo daugiau nei į batą prikrenta - labai daug. Pakasai galvą ir pilnos panagės smilčių. Patikėkit, kiek ilgai skalavausi galvą po visko ;D O kojų raudonumas.. Taip įdegiau, jog atrodau lyg su kojinėm.. ;D



Pirmadienį jaučiausi ne vietoj ir ne laiku. Eidama į mokyklą svarsčiau, ką norėčiau pakeisti. Nesugalvojau tiksliai nieko, nes viskas, kas vyksta, turi savo prasmę. Tačiau mokykloje nebuvo gerai - viskas ėjo tik veltui. Nieko reikšmingo, nors gavau iš istorijos du devynetus, kai bijojau nė 5 negaut ir susigadint trimestrą. Man sekėsi ;D Kadangi, nuotaikos nebuvo mokykloje, susirašiau su Sima ir abi išėjom iš savo paskutinių pamokų. Pasėdėjom stadike, taip mielai šnekučiavomės, kai atėjo Briga su Ner ;D Tada dar truputį pasėdėjom ir su Sima patraukėm pas mane paimti jos daiktų. Taip ir pasilikom arbatos su sumuštiniais ir judėsiuko.. :D O kiek su ja galima prisijuokti. Springom mes bevalgydamos.. ;D (Labanakt.. P.S. pati sukūriau) Myliu aš tą vaiką ;D Kai ji išėjo, dar kažkiek pasikuičiau namuose ir išėjau teatran. Bet ten nieko nebuvo. Kaip kvaiša pasivaikščiojau po pastatą ir viskas. Niekas negalėjo man parašyti, net režisierė, kurios pareiga visiems pranešti informaciją. Ot, smagu. Vėliau prisėdau prie pc ir visą likusį laiką prakalbėjau su Marku per skype. Pirmąkart po kažkur 5 mėnesių. Oho.. American boy ;D Bet buvo smagu. O jo balsas pasikeitęs, kaip kokio Blackhat (who has big strong black nice curly and friendly penny ;D Va ir pasakiau pagaliau). Vėliau parašiau sesulei laiškutį ir nuėjau miegot.


O šiandiena buvo pusę velnio. Atsikėliau tik pusę 7, susiruošiau ir laukiu mamos, o ji pasirodo - nevažiuos. Tai tik staigiai, bėgom, į lietuvių. Vėlavau apie 8min ir mokytoja supyko ant manęs, nors esu viena iš jos numylėtinių, užsisėdo ant manęs visą pamoką ir gadino nuotaiką su tomis priesagomis. Koks skirtumas ar -ėt viena priesaga ar dvi - ė ir t.. Kitos pamokos praėjo maždaug panašiai, tik anglų ir vokiečių suėjo į vieną. ;) Grįžus ramiai pabuvau: pavalgiau, pažiūrėjau simsonus, top modelius, vos neužmigau, truputį pagrojau - taip sulaukiu pusę 5 ir išėjau. Tjc'e neblogai praleidau laiką su akademijos chebra (Pelėsiais ir kerpe.. apaugę Telšiai), buvo visai smagu :) Tikiuosi taip bus ir akademijoj, į kurią jau ryt 11h.. ;) Tiesa, dar nebaigiau dėtis daiktų ir tikrai, jaučiu, kad ką nors svarbaus užmiršiu. Kaip visada ;D


LABANAKT ;D <-- P.S. Pati Sukūriau ;DD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą