2009 m. birželio 7 d., sekmadienis

Būti, būti, būti, būti...

Pasukusi veidą lango pusėn, išvydau ryškiai krentančią žvaigždę. Ji mane pripildė meilės - tyros meilės, kurios nėra kam išlieti.
Noras buvo skirtas būsimam draugui.
Paprastam draugui.
O koks jis turi būti?
Kas iš viso yra draugas?
Šį klausimą užduoda tūkstančiai žmonių ir nė vienas ne išimtis.
O koks aš draugas?
Šį klausimą užduoda keletas - jie visi išimtys..

Manau, turiu pakankamai draugų. Turbūt užtektų mano vienos plaštakos pirštų, na jei ne, tai pasiskolinčiau iš kitos kelis.. Draugai, turėtų jaustis esantys mano draugais. Tokius, kuriems su manimi gera ir man taip pat su jais, laikau svarbiausiais ir nenoriu jų vadinti BFF. Neįsivaizduoju, kaip Paris Hilton gali tikėtis iš laidos rasti geriausią draugę? Juk draugą turi sutikti netikėtai ir iš pradžių net neįtarti, kad esate panašūs..
Draugai.
Jie žino, kad yra man brangūs.
Tikras draugas neturi visada būti šalia. Kai vienam kito prireikia, užtenka susirašyti. Nemanau, kad reikia ištisai matytis ir kalbėtis. Gera yra pasiilgti.. Ir vėliau gera būti drauge. Jei jautiesi su savu draugu ypatingai, kartais stebuklingai ir kaip iš filmo - radai, ko ieškojai.

Mėgstu tyrinėti draugą, kai jis susivėlęs, kai supykęs ant visko, kai nori valgyti, kai mąsto, kai juokiasi, kai įtemptai žiūri į ką nors, kai miega, kai eina - taip jį pažinu dar ir dar labiau..

Tikiuosi, drauge mano, kad ilgai šnekučiuosimės, vaišinsime vienas kitą arbata, žiūrėsime ir vėliau aptarinėsime kartu peržiūrėtus filmus, ne kartą važiuosime prie jūros, ne kartą palydėsime drauge saulę, pasitiksime žvaigždes ir joms krentant palydėsime akimis, sugalvodami norą, kad tai nesibaigtų..
Ar galėtum pažadėti, kad išliksime draugais, kad į ateitį žengsime kartu?


Myliu jus draugai mano.. HUG. <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą