2009 m. birželio 10 d., trečiadienis

Ilgas įrašas.. Savaitės apžvalga

Antradienį vykęs egzaminas dienos nesugadino. Per patį egzaminą sekėsi, manau, normaliai. Tikiuosi išlaikysiu bent šešiems - mat rašinyje neaprėpiau visos temos ir neišlukštenau iki galo.. Na dar liko kalbėjimas - gal išgelbės, o gal kaip tik - sužlugdys..
Po tų keturių varginančių valandų jaučiausi šviežia, bet išsunkta. Kadangi reikėjo ko nors relaxingo, parašiau Dovydui ir mes susitikom. Rodos, pirmąkart taip buvau kažko pasiilgus. O juk tai Silveris - žmogus, kuris gali greitai užknisti ilgam.. Bet tądien džiaugiausi jo kompanija, ir vėl, kaip visada, smagiai pasijuokėm, pasišaipėm iš pusbrolio "Be kampų". Sorri, bet jūs kaip naminukas.. :)
Vėliau sulaukėm likusių draugų - Karoliūtės, Pouliaus bei Krissės - ir ėjom ieškoti gamtos - vietos, kur galėtume laisvai ir ramiai pabūti, atsipalaiduoti.
Ėjome ant bėgių, prie tunelio su upeliu. Visa tai priminė praeitą vasarą, o ji buvo nuostabi. Tad užplūdo nostalgija - kaip gera vėl visiems būti kartu..


Laukiu pomidoro!
Laukiu dviračio žygio!
Laukiu tranzavimo Palangon!

Karolina, kada kartojam ty.es.pė? Dabar šilčiau rytmetiniui džiaugsmui patirti ;) Kaip buvo nerealu lėtai lėtai pėdinti Respublikos gatve ir stebėti skubančiuosius darban.. (Labas, kaip sekas?) Miss ya.

Trečiadienis buvo truputį kitoks, bet irgi miela diena. 11h vyko trys matematikos konsultacijos. Ir ką aš sau maniau, kai neatsisakiau skaičiukų egzamino? Doh.. Vėliau ilgas ieškojimas ir dar ilgesnis laukimas chemijos mokytojos, kad galiausiai išvestų metinį, kurį netyčia pražiopsojo ;)
Vėliau susitikom su Sima. Jos šypsena pamačius mane, man suteikė nepakartojamos dvasinės gaivos.. ;) Šio žmogaus greit pasiilgsti.. O mes smagiai pasivaikščiojom. Buvom ir savivaldybėj, kur nusivyliau gerosios ir šauniosios Zinaidos kolege.. "Tuoj palaukit, paskambinsiu.." - ir sėdi toliau prie pc.. Po kokių 20 minučių nieko nesakius išėjom. Blogai, bet užkniso laukti. Ateisiu, kai bus Pikiotienė. ;)
Trečiadienį (t.y. 06.10) reikia įsiminti kaip norų paleidimo dieną - su Sima atsisėdusios prie ežero ant lapelio užrašėm savo norus (parašiau ištisą laišką ;D) ir, įdėjusios į butelį, įmetėm į jūrą(Mastį), kad mūsų norų pildytojai juos perskaitytų ;D Silly, but for fun.
Ketvirtadienis. Mmm :) Į šūlę nėjau. O kam?


Ėjau į tjc - susirinkimas dėl dviračių žygio. Mūsų bus daugiau.. Ne visi važiuojantieji man mieli, bet pernai tas pats buvo su Viktoru.. Ir tas važiuoja? O dieve, nušaukit mane.. O iš tikro be jo būtų buvę žymiai niūriau.. :) Tai gal tas pats bus ir šiemet: juk, kai nepažįsti žmogaus, apie jį spręsti sunkiau..
Nusprendus maršrutui, su Karolina patraukėme namo, bet beeidamos nusprendėm pas mane pažiūrėti filmą - mama Vilniuje ir grįš tik kitą rytą, tai kodėl nepasinaudojus proga? Vėliau prie mūsų prisijungė ir Dovydas. Smagiai buvom, daug juokėmės. Pro pravirą langą išgirdusi kaimynė vėliau irgi prisijungė :) Seniai namie nebuvo taip smagu :D Ačiū, mama, kad išvažiavai ir leidai pasijusti stebuklingai.. Man patinka spontaniškumas, tad labai patiko, kai Karoliutė ir Dovydas pasiliko pas mane per naktį.. Ir ką mes veikėm? Trynėm mano vadovėlius (ir ko aš tiek į juos paišau?), mokino mane matiekos, naršiojom po intiką, vėliau kalbėjomės ir, galiausiai, sugulėm miegot.. Prisipažinsiu, kad miegojau blogai ir patogu nebuvo. Anaiptol. Net svarsčiau pereiti į savo lovą, kur patogu ir vietos užtektinai ;D

Neįsivaizduojate, kaip keista ryte pabusti su draugais žinant, kad už pusantros valandos egzaminas. Nepaprastai malonu yra gerti rytinę arbatą, linksmai šnekučiuotis ir išvysti pačias pirmąsias draugų šypsenas.. :)
Į egzamino salę atskubėjau likus dar 10min. Visi jau buvo suėję. Buvau 11-b, pačiam gale. Gavusi užduotis neskubėjau pradėti.. Išsprendusi viską, ką supratau ir nebeturėjusi ką veikti, nutariau pasišalinti. Išėjau visa 1:15h anksčiau.. Kadangi lijo, namo neskubėjau, tad nuėjau pas mokytojas, atidaviau knygas.. Lietuvinė panoro su manim pasikalbėti daugiau.. ji iš manęs tikisi padaryti rašytoją ar ką panašaus. Aš nemanau, kad mano darbai yra geri ir pan., o ji įžvelgia kažkokia gyslelę. "Tu turi talentą - subtiliai išlieti mintis." - sako ji. Nemanau. Gavau pasiūlymą ką nors sukurti ir dalyvauti konkurse, tai pagalvosiu..
Namie apsireiškė mieguistumas, tad numigau. Per tai pavėlavau į include repeticiją, kuri buvo gana produktyvi, manau. Ruošėmės sekmadieniniam koncertui 2 valandas.. Parėjus stumdžiau grūzą, todėl išėjau pas trisbietes, kurios buvo dar ir su Blackheat'u ir Neringa. Vakaras buvo visai nieko :) Nors kaip penktadienis, per ramus..

Šeštadienį pradėjau su mama. Išėjome į miestą pasižvalgyti po turgų Respublikos gatvėje. Šį kartą manęs nesužavėjo niekas - pernai buvę geriau. Nusipirkau batus - raudonai spalvai vistiek neatsispirsi.. ;D Vėliau vyko kažkas panašaus į astmos priepuolį Norfoje, nors aš ir nesergu jokia liga - nežinau, kas man buvo. Daug, ilgai ir iki ašarų kosėjau. Sekundę buvau beįsivaizduojanti, jog tai mano paskutinės minutės, jog atėjo pabaiga ir visi rūpesčiai pasibaigs. Įsivaizdavau ir gedinčius, arba ne, draugus prie manęs šarvojimo namuose.. Galiausiai iš tašės išsitraukiau DIROL ledinuką ir atgavau kvapą. Palengvėjo. Gyvensiu toliau - dar daug ką liko patirti.
Grįžusi namo prasėdėjau valanda ar dvi nieko neveikdama ir galiausiai susiruošiau išeit pasivaikščioti. Kurį laiką ėjau viena ir bandžiau mėgautis jau į pabaigą einančio turgaus šurmuliu, tačiau šįkart vienumoje džiaugsmo neradau. Maniau, žinanti, ko noriu.. Apsigavau.
Netruko, kol draugai man parašė ir susiradę tame šurmulyje prisijungė. Buvome keturiese - Sima, Vytė, Silveris ir aš. Kažkaip tądien norėjosi didesnio veiksmo, nei kimarinti keturiese nieko neveikiant. Juolab, žinant, kad esi kviečiamas ten, kur draugų kompanija didesnė linksminasi. Bet dieną ištvėrėme, nors iš jos galėjome pasiimti kur kas daugiau.
Iš šventės norėjau susigražinti prisiminimus - aną vasarą. Tačiau nei mūsų nebuvo, nei oras tam leido, nei išvis kas kartojosi.. Upset..
Visą sekmadienį praleidau namie. Į lauką net nosies nebuvau iškišus, neskaitant, kai pravėrus balkoną, liepiau lietui liautis. Sekmadienį, kaip ir, turėjome grot tulpės aikštėj, tačiau dėl nevykusių oro sąlygų, viskas buvo atmesta. Mano diena? Skaitymas. Skaitymas. Skaitymas. Muzikinė pauzė. Skaitymas. Skaitymas. Vakarienė. Skaitymas. Skaitymas. Perskaitymas viso kūrinio. Ir prisėdimas prie blogspot'o. Na diena naudinga tuo, kad būsiu perskaičiusi "Aš neskęstu, tik mojuoju".
Good night. See ya.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą