2009 m. birželio 17 d., trečiadienis

Vai vai vai...

Perskaičius Vytautės blogspot'ą panorau pakalbėti ir aš. Sorri, mergyt, jei būnu nedraugiška, tačiau sarkazmas mano sugyventinis, kuris kartais papiktnaudžiauja savo galia..
Sunku susivaldyti, ypač žinant mano nenuspėjamą būdą nesielgti kaip pridera..
Ir aš nemanau, kad tu esi kitokia - tu tokia nori būti.

Nevermind.

Kaip aš džiaugiuosi VASARA. Myliu, myliu, myliu, myliu.. ;D Be proto laukiu dviračių žygio - Šiaulių "draugių" - braškių party - tranzavimo prie jūros - pomidoro - robinzombių - ir dar kokio velnio.. ;D Iš vasaros tikiuosi pasiimti daug daug emocijų ir akimirkų, kurių labai trūko per žiemą..

Jau jaučiu vasariškumą. Jos nuotaika gyvena mano drauguose, darydama juos gražesnius, gaivesnius, paprastesnius - myliu, myliu, myliu..

Ir kiek linksmų spalvų - norisi šypsotis ir įsisiurbti ją kiekvieną kaip atsiminimą lietingam rudens vakarui pagyvinti ;D

"Please smile"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą