2009 m. vasario 24 d., antradienis

"Take me to the place I love.."

Galva vėl prikimšta vėjų. Visko, ko šiaip nederėtų būti. O taip neseniai maniau, kad jau pagijau. Vis dėlto ta liga - įgimta, ir nieko čia nepakeisi.

"Et, Mr.s... Pasirodai pačiu netinkamiausiu laiku. Ir suglumini. Kaip visada. Nesvarbu, ką sakytum. Tavo žvilgsnis.."

Man patinka woba. Man dar patinka jos reikalai. Patinka daug ką daryti dėl jos. Man patinka būti rimtai, kai reikia. Man patinka daug veiklų. Man dar patinka bandyti. Man taipogi patinka natūrali plaukų spalva. Man visai patinka kantri. Man labai patinka muzika, atliekama gyvai. Man be proto patinka Johnny Deppas ir mažiau Nicole Kidman. Man labai patinka juoktis. Todėl patinka "Humoro Klubas". Man patinka, kai kas nors kartais nenutinka. Vat, dar patinka ironija. Patinka keliauti. Ir Vilnius patinka. Patinka draugai ten. O jau ir pastebėjot: "Man patinka grybą pjauti.."

Tęsiant pjovimą.. O jei viską rašyčiau iš P raidės? 

Pakar puvau putikusi P(e)glę. Pakalbėjom p(i)r pi pasakė, pad palėčiau pteiti p(į) pos p(e)inamą peatrą. Pai pabai ppsidžiaugiau. P(o) par pakare p(ė)jau p(į) pavąjį peatrą. P(i)r pusprendėm, pak p(a)tidedam porai pėnesių. Paučiu, pad po pų pėnesių pau pebegrįšiu, pes p(e)isiu (p)į paująją ptudiją. P(o)t pmagu.. ;D

Kiek daug šiame įraše..

Norėjau parašyt ką nors gero, emocianalaus, bet nesąmonė išėjo. Dhaah..

"Bandykite dar kartą.."
White stripes - Hotel Yorba.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą