2009 m. vasario 8 d., sekmadienis

Dabar klausausi Coldplay. ;))
Penktadienis nebuvo tobulas. Iš anglų rašiau testą. Dar mokytoja atidavė rašinius ir man pasakė: "Rašinys šiaip būtų vertas devynių, bet kadangi rašei ne pagal planą - keturi."
Pas Trisbietę vis dėlto vyko vakarėlis, bet jau be temos, dėl ko aš buvau baisiai nepatenkinta. Nebenorėjau eiti net.
Tą pačią dieną buvau pas tėvą. Su juo susitinkam, kai man reikia pinigų. Šaunūs santykiai, ane?  Taip, tėvas.. Reikia mokėti būti Tėčiu. Pakalbėjus valandą, išėjau, bet be pinigų. Neturėjo. Sakė, pasirodyt antradienį. Žino, kad neateisiu..
Po to vaikščiojom su Kriste ir Silveriu po "LBD". Smagiai pasijuokiau iš Dovydo. ;D Būtumėt matę, kaip jis odinius švarkus matavosi.. ;DDD
Kalbant apie durnius.. Nors nereikėjo, mes vistiek persirengėme temomis. Aš buvau repere, Dovydas - baikeriu.


Forever alone weirdos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą