2011 m. kovo 5 d., šeštadienis

Fridays

Dabar 02:17 h.
Tamsu. Žmonės miega.
Ir aš geriu kavą.
Namie iš termoso.
Niekada nebuvau per daug tradiciška.


Sumąsčiau konkrečiau pakalbėt apie savo dieną, jei po kokių metų sumąstysiu paskaityt, jei nebūsiu ištrynusi įrašų, gi reik ką konkretesnio atsimint, kad nebūtų: "O kodėl aš taip rašiau? Kas man tada buvo?"
Nors šių metų ligotos nuotaikos ir taip neteks užmiršti. Tai tokia, kuria aš liguosiuos, kai būsiu trisdešimties. Jei būsiu.

Šiandien gera diena. O saulės net nebuvo ir neatlikau, ką planavau..
Bet.. Pirmąkart buvau pas kosmetologę - nors kažkas mergaitiško mano gyvenime. Kad ir vos dešimt minučių. O man laikrodį taisė vyras su "dratais" galvoje. Nesupratau, kokios vielos ten jam styrojo pakaušy. Buvo paslaugiai mielas. Kas be ko, aplankiau ir motiną "Gausą", kaži kaip Danijoj, jei atveju, tektų verstis, ten nėra LBD! Vaikščiosiu be rūbų.
Vakare susitikau su trisbietėm (kaip seniai bevartojau tą žodį). Turėjom arbatosvynalaus vakarą. Po visko kaip forsai užsileidom muzikos iš telefono ir juokinom pravažiuojančiuosius savo nuotaika, kol galiausiai Sima prajuokino mus, pokštininkė. Užtat kaip ilgai laikosi gera nuotaika. Ačiū, mieloji, lieku skolinga ;)

Įsimylėjau dar vieną dainą: Edward Sharpe And The Magnetic Zeros - Home.mp3   
Kažkoks nuotaikos laikytuvas. Kitos grupės dainos (ir video!) irgi jėga.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą