2011 m. kovo 20 d., sekmadienis

Champagne Supernova

Aj.
Kažko nedirba man galva, tokia išblaškyta, kažkur išėjusi. Ar šiaip išjungta, o aš nerandu nuotolinio pultelio, todėl šliaužiu dienomis nėžiūrėdama atgal ir apraudodama ateitį, kuri nesidaro tokia, kokios kasdieną noris vis labiau.
Bet žinot, vasara viską pakeis. Kaip as laukiu vasaros!!! Tik norėčiau būt metais jaunesnė: laisvesnė, be visų mokyklinių rūpesčių, pilnametystės.

Kaip ironiškai skaudu suvokti, jog metai tau nieko neduoda. Būdama šešiolikinė vis laukiau, kada gi būsiu "suaugusi" ir nebesirūpinsiu dėl mamos, nebesiaiškinsiu jai.. Bet na ką, dar penktadienį atklausiau moralo (Oasis fone) už tai, jog nepranešiau, kad lankiausi Rietave ir ne iš jaunimo centro aš ryte tegrįžau.. Taigi, metai nieko nedavė. Vistiek esu priklausoma. Ar ir vasarą būsiu? 
O kai studijuosiu? 
Jaunėlė, hm.

Norėčiau plaukt Misisipe su maža žalia baidare. O tada išlipt ir eit eit eit. Eit, kol nusitrins mano timberland'ai. Eit, kol saulė išdegins mano nosį ir termosas nebeatrodys kaip termosas..

Ir, kai gyveni savo mažam pasaulėly, jautiesi ten svarbus, nes tu pagrindinis veikėjas. Nėra nieko reikšmingesnio. Laisvė, laimė, meilė, šviesa tau šypsosi iš tolo. Ir tu žinai, kad ten esi saugus.. Ten esi TU.     Tu esi TEN.

Ar aš smarkiai nusišneku?


Savaitės klausomiausi - Oasis. 
Jie tokie vasariniai.

Vasara!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą