2009 m. sausio 20 d., antradienis


Sudėtingos man pastarosios dienos.

Neriuosi iš kailio ir nesitvardau. Pasiilgau ramybės. Ramybės sieloje.

Tas koncertas, ruošimasis jam atima daugiausia jėgų ir minčių. Jaučiu stresą. Nors šiaip esu, kaip sakoma, stiprių nervų.. Sunkiausia buvo ir yra dėl grupių. Daugiau nebeapsiimsiu. Nors kitam kartui jau būtų paprasčiau. Jau žinočiau. O šį kartą apskvailinau ir pan. Ką aš žinau, kaip ta spec. aparatūra vadinasi, kas su kuo jungiasi ir bla bla bla. Dar dėl Kuršėnų toks didžiulis klausimas: kaip jie atvažiuos?? Ar neužstums??

Et.

Nebeįžvelgiu nieko gero. Pamečiau savo gyvenimo džiaugsmą visomis smulkmenomis.


Auklėtoja skambino mamai. Tiksliai nežinau, ką kalbėjo, bet tiksliai žinau, kad prifantazavo pasakų.. Nebūtų "menininkė". Atseit muzikantė.. Pff.. Esmė ta, kad dabar mama su ja turės kontaktą ir sužinos apie mano visus vėlavimus, pažymius, išvarimus iš klasės ir pan. Reikės susiimti. Dėl pažymių tai dzin. Išsivartau. Bet dėl nebuvimo pamokoj - nepavyks. Mat, kieta mano mama - moka nutildyt ir užvartyt.


Siaubas teatre. Vaidas tapo nevaldomu praeitą repeticiją. Jei ne Mupsis Vaidas būtų dar labiau įsikarščiavęs, ir kas žino, gal kėdės būtų išmokusios skraidyt.. I can flyyyy.. Baigėsi tuo, kad Darius paliko teatrą... Ir aš neiškęsčiau, jei ant manęs šauktų Kažkas. Tai dar gerai, kad Darius patylėjo prieš išeidamas, nors tikrai turėjo, ką pasakyt.


Penktadienį bus JĖGA. Bet negalėsiu gerai atsipalaiduot. Visų pirma, bus daug reikalų ir rūpesčių, visų antra, kitą rytą į nacionalinį diktantą išvarysiu. Karolina su Sima irgi. Tai nė nežinau, kaip seksis..

Tikiuosi kitą svaitę atsipalaiduoti.. Visokeriopai. Ji turi būti geresnė. Antraip išprotėsiu.

(Jei paveiksliukas juda greitai, reiškia ir jūs stresuojate ;D)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą