2009 m. sausio 11 d., sekmadienis

das ist..

2009-01-05 -
O taip.. Nesąmonė gaunas. Tikras šūdas. Pirma naujųjų metų diena mokykloje. Jei nesutrumpintos pamokos (už ką myliu savo mokyklą), būčiau nagus nusigriaužus. Nors tik ką pasibaigė žiemos atostogos, jau laukiu pavasario. Ir tikrai ne aš viena. O taip.. Mokykla - tai vieta, kur mažiausiai noriu būti, o pertraukos - ko mažiausiai laukiu (nors jos geriau nei fizika).

Dabar žiūriu kažkokį vokišką filmą. Nė nesuprantu, apie ką kalba eina, nors rodo titrus. Nevykęs filmas gavosi. Nu va. Gal taip ir geriau. Nemėgstu vokiečių. Kas mamai šovė į galvą, kad pasirinko būtent šią kalbą dėstyti? Dhaa.

Lieva diena. Darant matieką, atėjo kaimynė. Ėjom į teatrą. Nuėjus sužinojom, kad jo nebus. Smagu. Nors ir neturėjau nuotaikos šiandien vaidinti. Ir matiekos nepadariau. Aceit, principai.

Lauke šalta. Viena iš priežasčiu, kodėl nemėgstu žiemos. Ir ta kepurė man netinka. Ir žmonių mieste mažai. Katastrofa mano pomėgiui - stebėti.

Pas tą pačią kaimynę žiūrėjau nuotraukas. Iš įvairių tūsų. Aš tokių nuotraukų neturiu. Aš ir tūsuose nesilankau. Nors galėčiau. Bet kažkaip šešetuko kompanija labai atitraukė mane nuo viso to. Klasiokės kartais primena kalijaną, gėrimus, šokius, stadijoną. Net nežinau ar pasiilgau to. Gal kartais.

Grižtu prie vokiečių kūrybos, gal pravers mokykloje. Mokėsiu pasakyti "Das ist langveilig" (tai nuobodu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą