2011 m. vasario 2 d., trečiadienis

FAIL

Kaip juokinga.. Nors, ne - apgailėtina. Moku aš susilamint.  Galėčiau kur nors atstovauti ta tema: "Fail iš anglų kalbos reiškia nepavykti, kitaip tariant apsikvailinti, susimauti. Kartą, kai buvau jaunesnė.."

Šiaip mano gyvenime taip nieko ypatingo nevyksta, tad tą ypatingumą moku susirasti, kieno kaina? Gėdos!
Pirmiausia, paminėsiu tai, jog filmavimasis pilietiškumo filmuke baigėsi - buvo smagu dergtis prieš kamerą, nesmagu nusidainuoti, dar nesmagiau vaidint šokėją, bet labai smagu bus išvykti į kelionę. Taip, mes išvyksim.
Taigi, nežinau ar tikrai, bet jaučiu, kad filmukas bus juokingas. Visom prasmėm. 

Kaip reikia išmokt nešvaistyti laiko? Nieko neveikiu tik pc, net žinių nebežiūriu, nežinau kas dedasi pasaulyje. Vien "Friends", laukas ir miegas. Kaip sakydavau apie šunį: miega, valgo ir "tukšlėja". Galėtume pritaikyti tai man. Tampu Nika?

Ketvirtadienį bus LT bandomasis. Šiandien trečiadienis.
Atsikeliu staigiai staigiai susiruošiu ir lekiu į mokyklą - bėgau. Kaipgi vėluosi į egzaminą? Kitaip tai leisčiau. ;) Taigi, atlekiu, laukiu prie kabineto ir išgirstu klasioko balsą:
- Ko tu lauki? Tau biologija?
- Ne..?
- Tai ko čia stovi? - jau linksminasi jis.
- Šiandien ne ketvirtadienis?
- Tu ką į LT egzaminą? Ans rytoj.
- Hm. Gerai, ate. Cha.

Tašė tuščia, knygų atžvilgiu, joje tik termosas ir tušinukai. Na ką. Sėdžiu dabar mokykloj ir juokiuosi iš savęs. FAIL.

Man tikriausiai reikėtų anksčiau eit miegot, tuomet padoriu laiku atsikelti ir gal tuomet nepamesiu galvos?!

Roisin Murphy - Footprints.mp3

1 komentaras: