2010 m. rugpjūčio 3 d., antradienis

Tamsta Muzika

Štai ir dar vienam pabūvojau festivalyje. Geriau už bliuzus nebuvo, bet daug geriau nei namuose sėdėti. 
Gaila, kad Sima nebegalėjo važiuoti, bet nieko, bus dar daug kitų festivalių, pvz: Glastonbury ;)

Na, o Tamstoj man iš tiesų patiko. Susiradom su Dovydu tikrai puikią kompaniją, su kuriais liūdna nebuvo ir pamaitino, pagirdė, prajuokino - žodžiu suteikė viską, ko reikėjo. Muzika buvo tikrai puiki. Stilingų žmonių apstu, tiek prisižiūrėjau gražių žmonių, kad net koktu pasidarė. Net mačiau svajonių boyfriend'ą - lietuviškąją J.Depp jaunąją versiją ;D O per Inculto šokau su vienu mano sapnų veikėju, su kuriuo persimečiau keliais sakiniais, kaip su kokiu D.xxl, bet nieko daugiau.

Iš tikro jaučiuosi tarsi pabuvojus Woodstock'e: daug žmonių, alkoholio, cigarečių, kitokio velnio, viską griaunantis lietus, daug purvo, nuogi žmonės, užsieniečiai, daug meilės, geros muzikos, šokių, pramogų. Liūdėti neteko.
Turbūt geriausiai atsimenu, kai susipažinom su netyčia į Tamstą užsukusiais vokiečiais, kurie man padovanojo skardinę alaus bei lietuvišką jamminim'ą. Keliese sustoję aplink palapinę tiesiog improvizavom: kas beatbox'ino, kas dainavo, kas šūkčiojo, kas šiaip ritmą gaudė - visai neblogai gavosi.
Dar prisimenu Mykoliuką, pravardę agurkiukas, kuris visur dalyvauja, net muša ritma ir gali atstoti vyro pasididžiavimą ;D (Tai buvo milžiniškas agurkas, kurį vienas vaikinas personifikavo).
Su šiurpu prisimenu baisųjį lietų, kai pabandę slėptis po skėčiu, nutarėme pasislėpti po pripučiamu čiužiniu ir tai buvo geriausia, nes netrukus ėmė lyti ne ledukais, bet ledais! Buvo laaabai šalta. Sugedo stiprintuvai, praleidom nemažą muzikos, bet nieko vėliau buvo tik smagiau, atsirado dėmesio sugerovų - nuogalių.

Oj, vos nepamiršau, reikia perspėti: neprasidėkit su lietuvių klubų apsauginiais - gyvi galit ir nebeišeiti. Papasakojo man tokia vieną istoriją, kaip apsauginis pradėjo mušti kelias merginas, iš kurių viena man ir pasakojo. Linkiu Gintarei laimėti bylą prieš juos!

Visumoj festivalis man patiko. Nors grįždama nejaučiau tokio jausmo, kokį parsivežiau iš bliuzų ir maitinausi visą savaitę. Nebuvo tos auros, tos atmosferos. Bet nebuvo ir blogai. nežinau, kas buvo.

Dabar man reikia į Karklę ir į Palangą. Žinokit.
Priimu pasiūlymus nuo 11 - 22h. ;D

P.S. Pažiūrėkit, kokį mielą užrašą radau tarp tamstamuzika.lt komentarų.. Kad man kas šitaip.. :

FESTAS @ 2010.08.01 21:00
Gerai, tebūnie tada viskas vienoje vietoje.. Ieškau ir aš merginos spalvota marga kepure, su kuria prasilenkiau šeštadienį apie 22:00 valandą, kelyje tarp palapinių miestelio nr.2 ir festivalio zonos. Mes keletą kartų atsisukome pažiūrėti vienas į kitą ir daugiau aš jos neradau..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą