2010 m. rugpjūčio 23 d., pirmadienis

Namo


Na štai ir grįžau.

Danija man labai patiko: žmonės gražūs, malonūs ir aktyvūs, gamta tvarkinga ir jauki, šalis turtinga ir sutvarkyta, keliai geri - žodžiu, viskas buvo puiku.
Aplankiau kelias Frederikų pilis, buvau observatorijoj, milžiniško aukšto pily, į kurią pusę kelio reikėjo lipti iš vidaus, o likusią dalį (140 laiptų) iš išorės, kol pasieksi bokšto viršūnę - matėsi visa Kopenhaga, vaizdas pasakiškas. Taip pat buvau sesės draugės bare, kuriame nemokai geriau 100lt vertės čerkutės dydžio gėrimuką bei "Baltąjį lokį" už 60lt. Jei tektų mokėti už gėrimus, apsieičiau tik su vandeniu - alkoholis Danijoje, kaip ir visas maistas, labai brangus. "Dione" tipo ledai kainuoja apie 20lt, trintų vaisius kokteilis - 40lt, o "Žalios girios" tipo mineralinis, nepatikėsit - 15lt! Man ir mamai stogas važiavo nuo šitokių kainų, bet sako, kai ten pagyveni, nebeskaičiuoji lietuviškai ir tiesiog už ledus ar mineralinį moki 30 - 40 kronų. Siaubinga.

Kitas ypatingesnis aspektas - Danijoj nėra girktuoklių, nuo kurių taip trenktų nešvaros tvaiku, jog turėtum persėsti į kitą autobusą. Danijos benamiai lyg mūsų neblogą pensiją gaunantys senukai atrodo ganėtinai tvarkingai. O alkoholikai neprisigeria tiek, kad nebežinotų, kur jų namai ir griūtų miegot tiesiog ant minkštesnės žolės. Danijos vergetos sugeba išlaikyti save ir net didžiulį šunį, kuris valgo daugiau už pati benamį. Grįžusi vėl į Lietuvą, pašiurpau nuo supančio vaizdo - prasigėrėlių čia apstu.

Pati šauniausia Danijoj diena prasidėjo nykiai: sėdėjau namie, rašiau straipsnį, mama su sese važiavo dirbti, rodos nieko puikaus. Bet sugrįžus šeimiškėms nutarėme važiuoti į atrakcionų parką! Pirmą kartą buvau tokioje pasakiškoje vietoje (ir tikrai ne paskutinį), kurioje praleidome apie 6val. Buvau pakilusi virš horizonto ir tada staigiai leidausi, vėl kilau ir vėl leidausi, po to atrakcioną pakartojau dar keturis kartus, taip pat kokius 7 kartus buvau ant tos pačios, kaip su sese vadinome "mūsų fainiausios", karuselės - tiek kartu ten buvome, jog susidraugavome su atrakciono darbuotoju. Dar pabuvojau "Tornade", dabar žinau, koks jausmas apimtų pakliuvus į viesulą. Žinoma, be linksmųjų mašinyčių neapsiėjau ;) Ir taip pat, pasak sesės su Brigita, kritau į akį "kebabui" (turkui), kuris užkalbinęs nenustojo žiūrėti ir po to net tris kartus patikrino ar aš saugiai prisitvirtinau apsaugą. Buvo juokinga.
Karuselių buvo daug daugiau, bet ką aš čia minėsiu.. Tai reikia patirti.

Kas nepatiko Danijoje: ištisas buvimas su šeima. Mama man tiek įkyrėjo, jog rodės, nebeištversiu. Bet praėjo. Grįžau. Dabar su ja praleisiu mažiau laiko ;D 

Dvi savaites trukusi kelionė man patiko. Tikrai dar norėsiu sugrįžti į tą šalį.

Queen - Miracle.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą