2010 m. rugpjūčio 25 d., trečiadienis

Gimtadienio išvakarėse - Akropolis!


Taip kaimietės norėjo į Akropolį, jog išvažiavo ir be Sidabrų šeimos.
Ir vis dėlto nieko ypatingo nenusipirkome. Simona man neleido pirkti batų už 219lt. Išvaikščiojom, kur tik galėjom, ir grįžom beveik tuščiomis. Tiesa nusipirkau "šauniuosius" CLOGS'us, mat nutrynė man guminiai ir teko keisti juos į bet kokią kitą avalynę ;)
Bet kokiu atveju apsipirkinėjimo užbaigimas "Saldžiuose majuose" visada pakelia ūpą, tad nevisai neviltyje ir pyktyje iškeliavome ant plento. Sutikome tris tranzuotojas, pačios prastovėjom apie valandą (į laikrodį nežiūrėjau, bet tiek atrodė), kol galiausiai sustojo linksmas forsiško tipo vyrukas, pavežęs mus į patogesnę vietą tranzuoti, kuri jam buvo visiškai nepakeliui. God, bless him. Toliau važiavome su nejuokinguoju anekdotų karaliumi, po kurio sekė linksmasis vaikinukas ir Kartenos. Kaip sakoma, kaimietis kaimietį supranta, todėl daug prisijuokėm. Išlipus juokas nesibaigė, nes Sima, laimingiausiai tranzuodama ir iš lėto po žingsnį eidama atgal, įlipo į pelkę, o manydama, jog tai koks karvės tortas, ėmė cypti ir aš pasileidau juokais (manei, nepaminėsiu? ;P). Mes net nekėlėme nykščio, nes dar nebuvome išsijuokusios, kai mašina pati sustojo ir  šitaip grįžome namo - į rudeninius Telšius.
Parėjus namo, kambaryje radau mamos paliktą staigmeną: pamerktas sodo gėles, šampaną, mielą palinkėjimą ir viskas apšviesta rusenančios žvakutės. Geros dienos pabaiga, buvo nuostabi.

Ir pagalvojus, man jau aštuoniolika, ne tik, bet jau. Paskutiniai metai mokykloje, egzaminai, rūpestis dėl ateities, stresas ir nuolatinis priminimas - tu jau dvyliktokė. Aš šitaip nenoriu užaugti, šitaip nebenoriu nieko keisti, taip ir likčiau amžinai. Anksčiau džiaugdavausi gimtadieniais - aš vyresnė ir kiek dovanų.., o dabar - vėl pasenau.. Kaip toj Rusijos dainoj iš Eurovizijos prieš du metus - senstu savo akyse.
Man net nebereikės jaudintis perkant neleistiną produkciją: jau pirksiu legaliai. Ir nebebus: "Neturiu dokumento.."

Dah. Ne gimtadienio džiaugsmas, o depresija.

Gorillaz - November has come.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą