2010 m. liepos 28 d., trečiadienis

returned.

Aš tikrai labai myliu Redhotus..
Prisiminus, kad jie mane pakeitė, sustiprino ir subrandino (nors patys niekaip nesuauga) esu dėkinga.
Nuoširdūs, pasiutę, šarmingi, tikri.
Jie turi "arkliuką" ;D.
Kokia savigrauža apėmė mane, jog tiek ilgai buvau pamiršusi jais domėtis ir net nežinojau, jog John'as paliko grupę.. Na bet jis vis dar mano mėgstamiausias gitaristas. O dabar, manau, taps ir vienu mėgstamiausiu vokalu. Jam iš tikro reikėjo atsiskirti nuo Peperių. Jis parodė, ką gali - o gali daug!



Svajoju, kada juos gyvai išgirsti. O sakoma, užrašytos svajonės - pildosi. ;)

Dieve, kaip džiaugiuosi juos vėl prikėlus širdy ir atminty. Nors jie ir nebuvo niekur labai pradingę..

Love them.

Red Hot Chilli Peppers - My firends.mp3


O Flea domisi Snoop Dog'u, vokišku underground'u, senuoju jazz'u, groja saksofonu ir šiaip jis unreal. Mane ne sykį prajuokino šiandien, o aš tik koncertą žiūrėjau.

Jie nesensta.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą