2009 m. rugpjūčio 29 d., šeštadienis

Eilinė apžvalga.



Na ir vėl prasideda savaitės apžvalgos ;D Ilgai laukė blogspot'as kokio nors įrašo.. Pasistengsiu trumpai.

Ką veikiau pirmadienį, neprisimenu.

Antradienį laukiau draugų gimtadienio švęsti. Oj, kiek nervų išliejau: ką, kaip ir kur daryti.. Tačiau viskas išėjo neblogai. Žinoma, galėjo būti ir geriau: galėjo Poulius ateiti, Martynas nesunegaluoti, Kristė būt su nuotaika; galėjom švęst gamtoj.. Bet ir taip buvo gan linksma. Gavau tokį nediduką, bet raudoną termosiuką, su karštu vynu! Kaip man patinka tas termosiukas, jaučiu, kad net vardą jam uždėsiu ;D

Trečiadienį kėliausi vėlai. Greitai apsitvarkiau ir sulaukiau draugų antrajai dienai, kaip aš jau 17 - metė, paminėti. Pasigaminome pietus - spagečius su "patermasu".
Vėliau in tjc..

Ketvirtadienį pirmosios mano akiratyje pasivaideno Kristė, Karolina ir Vaida. Padarėme dovanėlę Saulenai - nuotraukų ir kaspiniukų medį. Atrodė gražiai ir vis dar atrodo, nes puošia TJC. Po puodelio arbatos su Kriste ir Vaida, mane aplankė trisbietės :) Pasėdėjom, pakalbėjom, parūkėm kaljaną (Brigitos noru) ir išėjom į tjc. Ten buvo pofik. Kartais įdomu, kartais nebe. Vėl įdomu, vėl nebe. Galiausiai, pasveikinus vadovę ir paragavusios pyrago su Sima nešdinomės lauk (Brigita irgi turėjo būti, bet mums užstūmė). Atsigėrėm alaus kokteilių, užkrimtom čipsų ir maloniai pasivaikščiojom. Kaip visada aptardamos tuos pačius ir nevisai dalykus. "Tai kokią mausies suknelę?" - "O plaukus garbanotis?"

Penktadienį pramiegojusi pusryčius susitikau su Simonėki ir, kaip visada, aplankėme populiariąsias labdarūškes. Galiausiai sutikau brolį, besišnekučiuojantį su Mantviu, kuris nusiskutęs atrodo nepatraukliai. Tada palikom Simą ir abu su Poulium patraukėm pas mane. Vėliau į tjc. Kaip buvo gera laimėti stalo futbolą prieš Silverį, et seni laikai ;D Po to su juo buvom vienoj komandoj ir tiek prisijuokėm, kad raitėmės dar labiau ir nuo pilvo skausmų ;D Gėris buvo. Vėliau atlikdami derą darbelį tjc'ui ėmėm apkalbinėti žmones. Kaip buvau pasiilgus viso to su Dovydu, nė nemaniau ;D Tada sumąstėm eit į pačią toliausią parduotuvę - "Mastį" - pirkti čipsų (Dovydui) ir ledų (man). Grįžom kalbėdamiesi angliškai. Et, kaip aš myliu tą kalbą. O grįžusi namo žiūrėjau "Harry Potter" - vieną iš labiausiai apgailėtiniausių filmų.

Šeštadienį su mama į miestą nenuėjom. Bet užtat paruošiau siųsti "Woba subscription special for Mark" paketėlį ir parašiau laiškutį. Ilgai tvarkiausi, nes nenorėjau susitikt su Minde, tačiau nebuvo taip blogai, kaip bijojau. Reikėtų nustoti daryti išankstines išvadas. (Thomas nebus nuobodus, kai atvarys) Nuvedžiau ant trijų kryžių, kur jam, atrodo, patiko, bet ne tiek, kad kaifuotų kaip aš ;D O po to nusivedžiau į tjc. Ir šis sprendimas buvo geras. Linksmai pažaidėm "Jungle speed", Mindė greitai atsipalaidavo. O vėliau po vieną stalo futbole sutriuškinau Mantą ir Mindę (pastarasis praktikuojasi mokykloj, tad buvo vertas kovos). Buvo džiugu, kad Mindei patiko tjc'e žaisti. :) Dar vienas geras darbelis.

Ši diena puiki ir mano draugams: jie laimėjo siaubuko konkursą. Kaip aš jais didžiuojuosi! Norisi apkabinti ir išbučiuot ;D Šaunuoliai, berniukai ;D Lauksiu nuotraukų ir lauktuvių iš Rumunijos ;))

Emiliana Torrini - jungle drum.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą