2009 m. rugpjūčio 13 d., ketvirtadienis

Rūgpjūčio 13. Kažkieno gimtadienis..

Jau taip jaučiasi vasaros pabaiga - ne tik oru, bet ir nuotaikomis. Jau ryt ketinu nusipirkt kuprinę. Rodos, pati padedu tašką katino dienoms.
Visą vasarą nekamavo jokie wobos reikalai, kurie išlįs rugsėjį.. Dabar per 2 dienas turiu pradėt ir baigt įgyvendint savo įdėją. Tikiuosi pavyks ryt susitikimas ;))
Jau šešios dienos kaip sesė atvažiavusi. Tikėjaus daugiau laiko su ja pabūt, bet ji vis kur išlekia, tai ir aš neapleidžiu savųjų draugų. Kažkaip nesijaus sesės grįžimo, kai ji šitaip..
Esu pikta ant tėvo. Kai matau savo draugus su pilnos sudėties šeimomis, kai nevaržomi sako "o aš su tėčiu..", darosi liūdnoka. Aš nė nebegaliu ištart tėtis, o ir tėvas darosi jau per daug švelniai. Jis nemoka būti geru tėvu ir nė neparodo, kad norėtų ką pakeisti.. Apgailėtinas.
Šiandien buvau pas Simą ir patyriau šoką. Ji man parodė manojo "gražuolio" vokietuko JENS kitas nuotraukas. Jeigu būčiau sėdėjus ant kėdės, būčiau neabejotinai nuvirtus.. "She's really ugly"- kai tada šiaudelis taip pasakė apie vieną merginą, negalėjau patikėti, kad jis šitaip gali. Bet dabar suprantu, kad apie vokiečius taip kalbėti gana įprasta. :D O aš dar sakiau, kad jie panašūs. Žmogus ir įsižeist galėjo ;D "Jis atrodo kaip mano žiurkėnas.."

Norėčiau ką nors parašyt apie savo dabartinius lūkesčius, bet žinot ką? Jų nėra. Na, bent jau rimtų. Kažkaip šiuo metų mažai apie ką nors užsigalvoju. Ačiū, šaunioji knygele, už tai, kad pradėjau sutelkt visas mintis ties vienu tikslu. It works ;D

Labanakt.
Puliuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą