2009 m. gruodžio 13 d., sekmadienis

Kas pasiilgo, kas ne - aš grįžau. Atsigavusi ir kupina jėgų. ;)
Kalėdos "nebeužkalnų", bet kalėdų karštinė manęs nebegaubia: dovanos arba jau suruoštos, arba sužiūrėtos - todėl galva rami ir švari nuo visokių minčių.
Daug visko per tą nerašymo laiką įvyko, bet kas buvo, tas pražuvo, ane? :)
Išskyrus tai, jog Vilmantas pagaliau sveikas ;D

Šiandien diena buvo liux. Dailės terapija, kaip visada, daug pasakė apie mane ir kitus, kuo džiaugiuosi, nes pavyzdžiui, apie Dovydą sužinojau ohoho, ko nė nebūčiau įsivaizdavus.. ;O
Po to vyko "woba movie" filmavimas. Visa, kas kūrybiška - atgaiva man. Kurdama ką nors aš labai atsipalaiduoju, nors tai tėra koks užuolaidos susiūvimas ar jos pakabinimas filmavimui, bet vistiek džiaugsmo teikia (ypač, kai po to toje sukurtoje aplinkoje pradedi maivytis - šokti tango ir pan..). Šiandieną filmavom TJC reklamą, kuri bus tobula ;D O ryt tardymo kambarys, pažiūrėsim kas moka vaidint, o kas ne (aš nemokėsiu) ;D
Nors man reikėtų ryt rašyti interpretaciją, skaityti istoriją - eisiu centran. Man atostogos, o kas per atostogas mokosi? (ane, Kiprai? ;D)
Po kokio 5 karto filmavimo, reklama pavyko ;D Tada visi skubiai išsinešdinome iš tjc, palikdami visą "kūrybinę" aplinką, ir lėkėm į teatrą, į  "Interviu" premjerą. Spektaklis super įdomus nebuvo. Kas įdomu, tai senojo ir dabartinio teatro direktorių vaidyba, nustebau, kad jie tai išties puikiai sugeba. Nachaliavai ir dar trečioj eilėj - geriau nei tjc'e kimarint ;D
Po to su Sliviu patraukėm į mano pamėgtą "Pitlių", bet būdami keistuoliai apsisukom ir palikom ten visus pažįstamus nieko nepasakę. Kur mes ten ėjom?? Taip ir nebenusprendėm ;D Galu gale, sugrįžę į "Pitlių" ir nustebinę pažįstamus, linksmai išgėrem arbatas ir "pabajeriavom" (šliukšt į veidą..).

Ši diena tokia, kokias ir mėgstu. Perspausta įvairaus veiksmo, kuris pinasi su linksmybėmis ir nuovargio jokio. ;)
Tad šia paprasta ir nemeniška gaida, palinkėsiu labos nakties ;)

Do brazil - ey macalena.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą