2010 m. birželio 26 d., šeštadienis

Vis svarstau, kad kada nors parašysiu dvi knygas: pirmą apie nuostabųjį pasaulį ir akimirkos žavesį, o kitą apie absurdiškai juokingą ir nevisavertį gyvenimą einančią personą (akiraty - aš).
Iš tiesų.
Manau iš manęs išeitų neblogas humoristinis romaniūkštis, nes:
  • Kalbant apie meilę, aš visada viena, kad ir kaip to norėčiau ar nenorėčiau.
  • Daugiau nei metus dievinau Mr.S ir plepėjau apie Dievą XXL, o dabar - nothing.
  • Turiu tobulą mamą, kuri visus pažįsta, nepripažįsta mano nuomonės ir niekur nenori manęs  išleisti, kad ir kur tai bebūtų.
  • Turiu tobulą tėtį, kuris jau aštunti metai nebe tėtis (tik gimdytojas), bet kartais parašantis superines žinutes, skirtas net ne man. Man skirto neturi nieko.
  • Tobulą sesę, gyvenančią velniai žino kur ir iš ten pamokslaujančią. Bet tai nėra jau labai negerai. Bent jau turiu ją.
  • Trys draugai. Tikri trys draugai, o pažįstamų begalė.
  •  Neturiu jokio talento ir išvaizdos.
  • Neturiu pinigų.
  • Tobulesnio absurdo ir nebūna.
Išeitų puikus romanas apie absurdišką merginą, trokštančią utopijos.
O taip.

God loves violence.

1 komentaras:

  1. jautiesi blogai? Nesijaudink, nes visada atsitiks dar blogiau..tiesiog džiaukis, kad iš viso tai turi. Žiūrėk į gerąją visko pusę. ;]]] džiaukis, kad iš viso turi mamą ir tėtį, nes kiti jų net per visą savo gyvenimą nėra matę ir t.t...

    AtsakytiPanaikinti