2010 m. birželio 6 d., sekmadienis

she's back

Na, labas ;)
Seniai čia ką berašiau, tad nusprendžiau parodyt dar keletą gyvybės ženklų.



Vasara jau prasidėjo ir jos planai nelabai žinomi. Vos neišvykau visai vasarai į Daniją, vis dėlto geriau bent jau prieš mėnesį ar du pagalvot apie tolimesnes keliones, kitaip šništas gaunasi. Sesuo patvirtintų. Danijos planai nukeliami kitoms atostogoms. O bliuzai - šioms. Oj kaip jų laukiu ;D Be proto noriu pakeisti aplinką. Neseniai su Pouliu ir Sima buvom Palangoj, bet to negana - man norisi TIKRAI pakeisti aplinką, tad galvoje kirba įvairių spontaniškų mintelių.. Gal kas ir pavyks.
Nežinau kaip, bet per šią vasarą turiu atrasti laiko 18 knygų ir 29 filmams. Sąrašas karts nuo karto didėja, tad bijau pasiekti begalybę.
Sugalvojau: išsikraustysiu į negyvenamą mišką kur nors Telšių apskrityje, gyvensiu palapinėj, misiu uogom, žuvim ir tuo, ką mama atveš - šitaip atrasiu laiko visoms neplonoms knygoms perskaityti ir būsiu pakeitusi aplinką. Jėga.

Šiąnakt sapnavau tokį keistą sapną. Nebelabai papasakočiau, bet jis paliko man kažkokį smulkaus, tamsaus, trumpo kailio ir judraus liežuvio įspūdį. Sapnavau šunį. Šunį, kurį iš kažkur gavau ir kurį pavadinau Persiku, o trumpiau - Persiu. Tas Persikas man priminė Nikos pirmagymę Malių. Ji realybėj ir buvo panaši į tą sapnuotąjį. Į temą, vakare, kai apsilankiau pas Ema, mane pasitiko kišeninis aksesuaras (jorkšyro terjeras ar kaip ten), o jis buvo toks judrus, toks pasiutęs ir toks draugiškas, jog vėlei priminė sapną. Bijau, kad užsimanysiu šuns, nes jis, kad ir kaip jo norėčiau, man gyvenimą pasunkins, o ne palengvins, nebent turėčiau aptvarą ar bent kiemą, kur galėčiau ramiausiai jį laikyti. Mažiau veiklų - laimingesnis šuo. Tiek apie šunis.

Slivis, slivis, slivis..

Nors man dar tik 17, bet aš jau ieškausi darbo, kur dirbčiau baigusi visus mokslus. Juokinga, ar ne? Juolab, kad net nežinau, kuo norėsiu dirbti.. Bet nesvarbu. Šiuo metu manau, kad viskas priklauso tik nuo mano pačios laisvės.

Queen - crazy little thing called love.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą