2010 m. lapkričio 10 d., trečiadienis

Muse - Time is running out.mp3

17:07
Aš: Klausau.
Mamytė: Labas. Namuose?
Aš: Aha..
M: Tėvas dar neskambino?
Aš: Am, ne.
M: Turiu tau nelabai smagią naujieną. Senelis šiandien mirė..
Aš: Hm.
M: Susikrauk daiktus, daug neprireiks, bet pasiimk ką nors ir ryt su tėvu važiuosit į Rokiškį. Gerai?
Aš: Turbūt.


17:24
Aš: Klausau.
Laura (pusseserė): Labas, kaip sekas?
Aš: Hm, neblogai sekasi. Normaliai. Kaip tau?
L: Gerai. Žinojai, kad senelis mirė?
Aš: Aha, žinojau.
L: Atėnė su močiute buvo susitikusi, tai sakė, širdis sustojo. Gaila kaip.
Aš: Nu jo. Bet jau senas buvo. Bent tiek.
L: O tu atvažiuosi? Tavo tetis sakė atvažiuos rytoj..
Aš: Nežinau, gal atvažiuosiu.. Manau, kad atvažiuosiu.
L: Na tai iki.
Aš: Iki pasimatymo.


17:36
Aš: Klausau.
Atėnė: Labas, čia Atėnė skambina.
Aš: Labas, žinau.
A: Ką veiki?
Aš: Klijuoju.
A: Ką?
Aš: Darau tokį darbelį iš iškarpų.
A: Mmm, įdomu. Einu dabar pas močiūtę. Žinai, kad senelis mirė?
Aš: Jo, žinau.
A: O kodėl tu neatvažiavai? Tavo tetė su Edu jau atvažiavo. Mes su Laura manėm, kad ir tu atvažiuosi į Rokiškį.
Aš: ... Hm. ... Nežinau, kodėl aš neatvažiavau. Tikrai nežinau..
A: Gaila, kad neatvažiavai.
Aš: ...
A: ... Na, tai ate.
Aš: Iki.


17:43
Aš: Labas. Gal turi Lietuvos žemėlapį?
Slivis: Nu, nežinau. Turiu 8 klasės atlasą.
Aš: Ne, man reikia žemėlapio.

1 komentaras: