2010 m. lapkričio 28 d., sekmadienis

Išgyvenau asmeninę poliarinę naktį...


Po dviejų mielų filmų miegoti nuėjau tarp 4 - 5 a.m. 
Po kurio laiko pabundu, žiūriu - vis dar tamsu, o aš jau išsimiegojusi. Kas čia per velnias? Žvilgteliu į laikrodį - ogi 5 valanda. Gan logiška. Kyla klausimas: ryto ar vakaro? Pasimetu, prisimenu kiek daug visko spėjau susapnuoti. Kaip ir norėtųsi miegoti toliau ir šitaip sugrįžti į paskutinį sapną.. Tuomet pažvelgiu į duris - pravertos. Prie pravirų durų aš niekada nemiegu, vadinasi, mama buvo įėjusi. Atsikeliu, tamsiame koridoriuje aptinku, kad mamos durys uždarytos, nors, kai nuėjau miegoti, lyg ir buvo atdaros.. 
Tuomet blankiai tarsi per migla prisimenu, kaip šviesiu paros metu mama mano kambaryje man aiškina, kad kažkur išeina ir kad pusryčiam suvalgyčiau savo, vakar pasidarytus sumuštinius.. Bet tai buvo iš tikro ar tik vienas iš mano sapnų?
Patekusi į kitą tamsų kambarį, apgraibomis surandu telefoną ir atrandu praleistas 3 žinutes bei 17:07 p.m.
Staigiai uždegu šviesą.  


WTF?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą