2009 m. balandžio 27 d., pirmadienis

Schlech zympatisch


Vis dėl to tas virusas, kurį esu jau minėjus, mėgsta apgaudinėt. Ne, nuo jo pagyti nėra taip lengva. Kokia aš naivi kartais būnu. Dažnai, iš tikro. Aš tikrai nesuprantu Mr.s.. Jis toks, toks, toks.. Kai vis dėl to norisi išlaikyti paslaptėlę, kas jis, sunku apibūdint taikliai, koks jis.. Sudėtingas tiktų, visai. Man atrodo, kad jis pasikeitė arba aš matau, ką noriu matyti. Bet jis nebėra toks, kokį galėčiau vadinti gaidžiu (kaip tąkart..), jis toks, kokį galėčiau pagirt. It's weard a little bit.. Jo šypsena dabar mane džiugina, juolab, kad išvystų ją vis dažniau ir ji man maloni, o anksčiau, kai jis netgi žymiai labiau mane veikė, ji buvo atgrasi, nemaloni, sarkastiška. Dabar aš viso to nebematau.
Jis vėl mielas.

Ir taip neturėjo būti!!!!!

Žvaigždės, velnio išpėros esat. 


"And I don't want to feel
Like I did that day.
Take me to the place I love,
Take me all the way."
RHCP - Undet the bridge.mp3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą