2009 m. lapkričio 7 d., šeštadienis

Įsijungiau kompiuterį 00:30 a.m., kad pasakyčiau nuoširdų ačiū broliui ;)
Labai džiaugiuosi mūsų pasibūvimu. Tokiu jėga. Ir tas filmas daug linksmesnis tapo nei turėjo būti: "Što ti dielat?" (Nemoku rusų, bet kažkur panašiai girdėjau ;D) Ir pasirodo vis dėlto dar nepraradom savo dvyniško žavesio, kuris buvo truputį priblėsęs.
Plius Poulius išgelbėjo mane: parnešė žurnalus, skirtus "Ateities" mokyklai, tad man neteko kankinti ir taip jau skaudančių rankų nuo ankstesniųjų žurnalų nešiojimo. Už tai jbroliuks gavo mano pačios keptų sausainių ir mamos (IKI) kepto torto ;D
O mama apsidžiaugė Pouliaus vizitu, net stebino šiek tiek savo entuziazmu ;D
Fainas pavakarojimas buvo ir joks rytojus (jeigu toks bus) neprilygs mano dabartinei gerai nuotaikai ;))
Beje, pas Kristutę irgi gera buvo - man reikėjo su kuo nors paplepėt (nepaisant fakto, kad su klasiokėm pradėjau vis dažniau diskutuot..). Bet ir šiaip buvau pasiilgus tos mergytės ;)
Love you, brol. And of course you, madarling ;))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą